Chillaxin'

De senaste veckorna har varit rätt lugna. Jag har börjat mitt nya jobb, som inte är det bästa men inte det värsta heller, tagit det lugnt vid poolen och kollat en hel del på film. Känns som att jag haft en liten välbehövlig, ganska regnig och mysig semester efter allt jobbsökande och planerande.
 
Nya jobbet går ut på att ringa folk och fråga om de är glada. Så att bilfirman vi representerar kan säga att de får bra kritik. Samtalet tar cirka 1 minut. Inte jättekul men jobbar med ganska kul människor och får bra betalt. Andra erbjudanden har jag också fått men känns lite sent att börja något nytt jobb nu.
 
Dieten är halvvägs klar (go me!) och går okej. Jag klarade av att inte smaka "världens godaste glass" när jag åkte med Albert och Max till Broadwater Parklands för en promenad förra helgen. Men denna helg hade jag extremt sug efter i princip vadsomhelst utom broccoli, och letade förgäves bland hyllorna på mataffären. Idag tog jag saken i egna händer och bakade.
 
 
Jag kallar dem Candida-craving balls
 
En annan konstig sak som hänt är att mygg, som aldrig varit ett stort problem för mig, plötsligt älskar mig. Undrar om det beror på bananbrist, eftersom bananskal som bekant ju hjälper mot myggbett.
 
Dagens BULA: 
B - hänga med Max och göra ingenting
U - kokos
L - "Scars" - James Bay
A - ett fixa-punkan-kit kostar 7 dollar på Kmart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: