The secret around the corner

Genom att jobba nattskift har jag insett att sömn kanske inte är så överskattat ändå. För mig är dagarna vända helt uppochner och bak och fram, och jag vet inte om jag äter frukost eller middag. Men nattskift är lugnare och därför har jag nu haft tid att lära mig så pass mycket att jag vågat servera min första cappuccino!
 
Mellan powernaps och jobb har jag och Max åkt på lite upptäcktsfärder runt Darwin, och jag har insett hur otroligt fint det faktiskt är här! Vi har besökt Lake Albert i East Point Reserve, sett en film under stjärnorna vid Waterfront, tagit en flera timmar lång cykeltur till Lee Point, Sandy Creek och genom Casuarina Coastal Reserve och lekt i Leanyer Recreation Park runt hörnet.
 
 
Lycklig Max
 
 
East Point Reserve och Lake Albert
 
 
Sandy Creek och Casuarina Coastal Reserve
 
Dagens BULA:
- kanelbulle
- min fina syster!
- "Four Five Seconds" - Rihanna, Kanye West and Paul McCartney
- ibland är just de personerna du trodde bara skulle blinka till i ditt liv de som istället gör ett djupt avtryck


Kommentarer
Postat av: Frid

Helloo syster ystem <3

2015-10-11 @ 07:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: