Technical difficulties

Nu har vi varit i Surfers i en vecka. Vi har laddat om, bokat resa, planerat, gått på marknaden, druckit gratis drinkar på Melba's och fått en överdos av endorfiner efter träning med vårt saknade bootcamp. Kommit hem helt enkelt. Vi har också, istället för att återuppliva min Iphone efter turen i tvätten, lyckats förstöra Max Iphone också...så vi har varit lite tekniskt handikappade och försöker nu hitta en tillfällig lösning så att vi har en telefon, eller i alla fall en kamera, nu när vi ska ut på nya äventyr.
Ikväll ska vi bjuda Albert på middag som ett litet tack för alla stora tjänster han gör oss, och imorgon ska vi äntligen komma iväg till Fijis vita stränder, turkosa vatten och värme! Jag hoppas att jag kommer att få med mig lite bilder därifrån, med eller utan Iphone.


Eftersom jag inte kunnat ta någon bättre bild så kommer här en suddig på en glad Emma vid utsikten från vår unit hos Albert

Dagens BULA:
B - strandpromenad
U - Surfers Paradise
L - "Lay me down" -Sam Smith
A - bara för att någon annans mobil överlevde en tur i tvättmaskinen tack vare en vecka i en risskål betyder inte det att din gör det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: