Dreamworld

Idag såg jag och Max till att vara lediga, och drog till Dreamworld! Bästa dagen på länge. Vi myste med kängurur, såg krokodiler, tigrar, koalor och massa annat OCH besökte Dreamworks världar. Lycklig Emma :)
Dock hann vi inte åka så mycket rides där eller i vattenparken Whitewater World, så vi ska åka dit imorgon igen! Man har ju annual pass liksom. Dagen fick dessutom ett extra bra avslut med träning på stranden!


Åsnan <3

 
Förutom det har jag delat ut min sista skraplott och har äntligen ett nytt jobb!!!! Det är ett danskt café där man får nyttig skandinaviskt lunch, färskpressad jucie och proffsigt kaffe på arbetstid. Tycker om alla som jobbar där, inklusive Nicola och en svensk tjej, och jag trivs så himla bra. MEN. Jag får bara jobba några få timmar i veckan. Så, jag letar fortfarande jobb på heltid. Jag har också hunnit provjobbat på ett frozen yoghurt-ställe (mums) men trivdes inte alls lika bra och skulle fått så kallad "shit pay" där. Så det blir nog inget med det, men ändå gott med gratis froyo! Imorgon ska jag iallafall försöka njuta av att vara ledig, och att vara här, och åka vattenrutschbana hela eftermiddagen!

 
Dagens BULA:
B - kängurumys
U - gratis gruppträning!
L - "All star" - Smash Mouth
A - även om jag vågade hoppa fallskärm, så är jag ganska feg


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket Emmaparadis! Gissar att du har några vänner härhemma som skulle vilja vara där de med:-)
Sen undrar jag på vilket sätt du är feg, du som reser kors & tvärs i världen och ställs inför nya utmaningar i andra kulturer ?

2014-10-15 @ 18:38:25
Postat av: mormor

hej emma och max .

jag förstår att ni har det skönt i värmen .

här i enk bara regnar det och är kallt nu måste vinter jackan på.

ha de så bra var rädda om varandra kram från inga älskar er.

2014-10-25 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: