Good life

Allt rullar på, saker är bättre på kaféet för det mesta och en tjej är tillochmed re-hired. Jag jobbar dag, Max jobbar kväll. Förhoppingsvis får jag också det extra jobb jag vill ha av de jag testat den här veckan :)

Idag var vi båda lediga på eftermiddagen, så vi fikade danish pastrys som jag fått med mig från jobbet och gick en shoppingrunda. Eftersom jag glömt mitt leg kom vi inte in på puben vi tänkt äta på, så det blev istället lite annorlunda snabbmat på stranden. Inte heller helt fel.

Max proffskyckling :)


Poolen varje dag efter jobbet. Jajamen.



@Oasis Broadbeach shopping center
 
 
Kvällspromenad med Sushi


Rice burger

 
Beach market

 
Cookie samples :)


Cavill avenue


Dagens BULA:
B - ledig samtidigt som Max :)
U - bra arbetskamrater - teamwork! (och att Max räddar  mig från kackerlackor medan jag skriver det här!!)
L - "September" - Daughtry
A - hur man gör en long black i kaffemaskinen


Kommentarer
Postat av: Eva

Solsken, egen pool, en söt hund och en pojkvän som lagar god mat , det låter som du har ett bra liv just nu:-)
Bara ett par nya skor som fattas ;-)
Puss

Svar: Jag har det bra med eller utan skor :) puss!
Emma

2014-11-04 @ 20:38:48
Postat av: ArvidTheMalm

Vems ar sushihunden?

Svar: Alberts, han som äger huset. Han fick den av en kines :)
Emma

2014-11-08 @ 08:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: