Respanik

Den senaste veckan har spenderats med alla viktiga vänner som inte varit upptagna, och familjen. Varje dag har något roligt stått på schemat samtidigt som jag haft tid att äntligen ta det lite lugnt. Ändå har hjärnan gått på högvarv. De två senaste dagarna har jag sprungit runt som en galning och haft panik för att jag ska glömma nåt, eller ha med mig för mycket, eller.. ja egentligen så har jag inte så mycket att oroa mig för. Men jag är ganska bra på att göra det ändå :) Nu är iallafall det mesta, hoppas jag, packat och bilen går mot Arlanda imorgon 04:30. Ikväll ska jag mysa med familjen och försöka att inte trippelkolla packningen!

 
Suddig bild från avskedsfesten i lördags! Min fina Philippa :)

Dagens BULA:
B - fick träffa två av mina bästa vänner en allra sista snabbis innan resan. Fick dessutom en banan i avskedspresent, fullträff!
U - att vissa personer i mitt liv alltid finns för mig, även när jag beter mig som en idiot.
L - "Drop your guard" - Nizlopi. För att det är den absolut bästa låten att sjunga i duschen, och det vet jag inte om jag kommer att våga göra igen på ett bra tag.
A - saker och ting brukar alltid ordna sig i slutändan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: