sushiiii

ingen fotboll den här veckan då. men eftersom coachen tyckte jag skulle komma o kolla så gjorde jag de på tisdagen, med brooke. tog med schackrutor till laget som jag bakat dagen innan :) efter matchen kollade vi the vow o åt nudelsoppa o sen va vi för trötta för att göra nåt mer o gick o la oss

den här veckan har vi även en extra hund, radar, som är nikkis kompis hund. kul med en hund som har bra uppförande iaf, haha :)



på onsdagen va de asvarmt så log ute o solade o skypade med älskling :) på torsdagen blev de mest plugg.
på fredagen skjutsade scott mig till skolan på motorcykeln :D efter skolan blev de hem till brooke för att ha sleepover o göra sushi!!!

när Galen kom satte vi igång att rulla. vi hade lax, crabmeat, tonfisk, gurka, avocado, mango o philadelphia ost, plus kryddor :D



åt alldeles för mycket mat o sen tog vi fyrhjulingen ner till sjön o tog ett dopp i de äckliga vattnet :) sen åkte vi tillbaka o tog ett till dopp i brookes jacuzzi medan vi kollade tv i hennes badrum. sen kollade vi mer film i bäddsoffan

på morgonen vart de french toast o sen hem. blev upphämtad runt lunch av Galens syster o hennes son, o sen åkte vi o hämtade Galen som vart med i en walk för nån lungsjukdom med hennes jobb i eau claire. efter åt vi lunch på asia palace - mer sushi!! o glass :) med banan med jordgubbssås :) de va sjukt varmt ute, över 30 grader!!!



sen blev de infinitea där vi drack horchata, o sen gick vi till några lokala affärer innan Galen skulle åka o jobba.
när jag kom hem tog jag en promenad till dollar tree o shoppade lite till. sen sorterade vi filmer. tror vi va uppe i 891 st nu..

idag åkte vi till aubrees dop i Augusta. hon är så söt!! kyrkan va en luthern church, så de va typ samma som hemma. sen åt vi lunch i en park med alla släktingar :) efter de blev de walmart med nikki o sen film medan jag försökte fixa min dator. nu tror jag jag ska ta o baka syltrutor till lunchen vi ska ha med international club på onsdag :)


Kommentarer
Postat av: fridaa :D

Jag vill se the vow!! Va den bra?? :D

2012-05-23 @ 17:34:04
Postat av: emma

jorååå :D

2012-06-04 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: