sunny days in may

sista veckan med fotbollen. kände bara att de va så mycket annat jag kunde göra o insåg att jag inte hade tillräckligt med tid. helt sjukt va lite tid de är kvar! lite av den tiden kommer ändå gå till att sova :)

nikki fick hem svamp från sin syster, som tydligen är jättedyr annars. man fattar varför när man äter den, GOOOTTT :D bra att scott inte gillar svamp för då fick vi mer till middag



på lördagen hjälpte scott jess med hennes senior pictures så vi åkte allihopa till eau claire. skitavarmt o soligt väder! vi skulle gjort sightseeing också men de va nån parad med en massa barn/hundar..men vi hann ändå se en del, som paul bunyan the famous logger and his blue ox :) tog också en massa bilder tillsammans




haha scott fixade med bilderna!

på kvällen vart de china buffet med andrea, paula o caroline, all exchange students, o sen avengers 3D! jag tyckte den va bra men kanske inte lika bra som paula tyckte, som såg den för andra gången. hon är lite kär i ironman..



sen åkte vi hem till paula o åt bananachips o oreos, o kolla american pie innan jag o jess somnade i hennes säng :) på morgonen skypade jag med världens bästa pojkvän på vår ettårsdag, o sen vart de hemmagjorda våfflor med jordgubbar till frukost!!

resten av söndagen blev de shopping på mall of america!! jag o jess sprang runt överallt medan scott o nikki tog de mer lugnt för sig själva, o sen fick nog o satte sig för att vänta i bilen.

idag blev de tvätta o sen bakade jag kakor som jag ska dela med mig av till laget imorron när jag o brooke ska kolla deras match. coachen tyckte jag skulle komma :) sen blir de sleepover med brooke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: