PROM

okej först lite annat :) i onsdags hade vi reaper day, en dag emot drunk driving typ. folk fick skriva upp sig för att vara "döda personer" eller eskorts. så avbröts lektionerna av att en polis, lärare o döden hämtade upp den "döda" personen o berättade för alla hur personen "dog". sen fick inte den "döda" personen prata för resten av dagen, o följdes mellan lektionerna av sin eskort.

sen hade vi assembly i the gym där de va som en begravning. dom fattade tydligen själva att de va lite överdrivet för dom bad alla elever flera gånger att ta de seriöst. men sen vart de mer intressant då en kille kom o berättade hur hans kompisar dött i en olycka när han körde full..

fotbollen går skit. foten är iaf bätte, men får se om jag fortsätter ändå. känner bara att de är bättre saker jag kan göra sista tiden här o börjar bli lite för trött nu till slut :)

i fredags åkte vi till festival of nations, som en mässa med mat o annat kul från en massa olika länder. köpte bara saker från fiji (jaa saknar nigel (a) ), plus grekisk efterrätt! men de bästa av allt va att jag äntligen fick träffa joppe! :D asskönt att träffa nån från hemma. skitbra kväll! hann också få min balklänning av kerry o en sista provning på toaletten!

så på lördagen åkte jag med nikki till eau claire för att göra state solo ensemble :) gick väl bra, men vet inte resultaten än. nikki fick inte kolla men hon smög in en videokamera...

sen blev de hem till kat så hon kunde fixa mitt hår. tog 2 timmar!! sen snabt hem för att ta på klänning o smink o sen tillbaka till kat för att ta bilder innan vi åkte till horizons för att äta middag. asgoood mat! sen PROM!



nikki o scott köpte corsages till mig o jess! :')
temat va enchanted forest, så de va en massa grönt! vi dansade som galningar nästan hela tiden. ascoolt när alla i hela rummet, precis som på homecoming, dansar samma dans!



sen hade dom junior o senior prom king o queen kröning! kände inte dom som vann så bra men kände flera som va med i court o va på scenen, bland annat kat :) sen gick alla med sin date över scenen medan dom ropade upp ens namn, o så tog alla bilder. sen blev de mer dans o sen hem o ta ut alla hårspännen ur håret innan jag somnade med världens stelaste hår!

idag har vi fixat alla mina invites till mitt gradparty!!! när nikki säger att jag får bjuda hur många jag vill, så menar hon ju de :D partyyy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: