I hate goodbyes

jag vill inte hem. under året har jag längtat hem, o sverige har verkat som ett paradis där jag allt jag älskar väntat på mig. men nu känns usa som ett paradis, o jag måste lämna de utan att veta när jag kommer tillbaka. jag har träffat så många underbara människor här, upplevt så mycket o samlat ihop så många minnen, o usa har blivit mitt hem. men jag vet att saker som verkligen betyder nåt alltid kommer finnas med en, o jag vet att när jag en dag kommer tillbaka så finns de nån där som kommer ta emot mig med öppna armar.

veckan har vart fullproppad. i tisdags kom mamma o pappa o vi rivstartade med middag på china buffet o en massa prat, plus kolla i min nyanlända YEARBOOK!




pappa är lite kär i Benni...
på onsdagen sprang dom efter mig som japaner för att ta kort på min skolbuss på morgonen, o efter skolan gav jag dom en tur där. sen åkte vi till walmart o handlade grejer till kvällen o sen blev de äntligen pappamat till middag!

på torsdagen kom världens bästa värdmamma med sugarfree vanilla cappuchino (MUMS) till min nya säng (soffan) till frukost. sen va de dax för sista skoldagen...
nate, min granne i world literature, tyckte att de betydde att man skulle klä upp sig.



vi tyckte de betydde...



JENNA MARBLES THE FACE!
efter skolan gick jag med Jess, Paula o Andrea till olsen's/coffee shop, o sen till parken för att kolla på tha zoo. sen blev de middag på cancun med två par föräldrar!



fredagen började med rep med cardinal choir o sen rep inför graduation. åkte o klippte mig snabbt, o sen lunch på tha mall o shopping inför tha party. sen blev de hem o fixa sig inför GRADUATIOOOON



turn your tassel to your left, put your high school life in a safe box within your memory, and take the next step into the future. I'm officially graduated!

efter ceremonin åkte man snabbt hem o bytte om. kvällen hade bara börjat. the all-night grad party började med en show lärarna satt ihop om eleverna, pizza hut, subway o drinks. sen sprang vi runt o spelade spel, vann grejer i lotterier, tog kort i the photo booth o åt custard till klockan 4 då de va frukost. ännu mer priser delades ut tills de va dax att gå kl halv 6, då alla gick hem med en hel tvättkorg med prylar som folk donerat!



sov halva dagen på lördagen o sen började jag göra allt i ordning för min fest! massa människor kom för att fira min graduation o för att äta en massa mat. jag åt mest mammas paj <3 sen fick jag världens finaste tårta!



de blev mycket skratt men också mycket tårar när folk åkte hem, o när vi kollade på en film scott gjort om mitt år...men de va en bra fest :) på kvällen hängde några kvar o så hade vi bonfire



mamma o pappa drog på söndag morgon o jag fick min säng tillbaka. åkte förbi dannys gradparty o sa hejdå till honom, o sen blev de städa medan scott o nikki golfade. jess kom över en sista gång också. men vi sa inte hejdå. vi ska fan träffas snart för vi bor ju "pretty much next to eachother" :) okej vi grina lite ändå

öppnade alla min presenter från festen o älskar varenda en!! vet inte varför alla tycker de är så kul att skämma bort mig. iaf så fick jag en massa pengar som jag måste göra av med innan jag åker hem, så bjöd scott o nikki på middag. dom överraskade mig o åkte till olive garden :)



idag har jag fixat med ett litet projekt jag jobbar på o valt bilder till mitt fotoalbum, plus hängt i det sjukt varma vädret med hundarna. att shoppa o mysa downtown med Alessio, Paula o Andrea blir nog av imorron istället, o sen ska jag träffa Brooke...ikväll ska jag o Scott till heckel's o ha midnattsfrukost haha :D

sen blir de väl packa o vara med nikki o scott mina sista dagar...jag orkar inte tänka på att jag ska hem för de blir för jobbigt, låtsas lite att jag inte ska åka. jag vill inte säga hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: