winterfest

veckans komplimang : "you're that girl who sings really good but won't admit it. you're also gorgeous. I can say that without it being weird, because I'm gay."

i veckan har de varit lite som homecoming eftersom vi hade winterfest pep-rally i fredags. så vi hade olika teman att klä upp sig till varje dag. i tisdags va de twin-day, så Jess o jag klädde oss likadant :)



efter rehearsals åkte vi till sjukhuset för att hälsa på min nya värdkusin!



aubree!!! så söt. fick panik när hon började gråta när jag höll henne men fick henne att sluta iaf :D

i torsdags åt jag choklad...men jag va ju tvungen. caroline, den andra utbytisen från sverige fyllde år, o andrea från bolivia bakade tårta. man kunde ju se hur god den va. jag tog risken o de va lätt värt de. världens godaste tårta gjorde min dag!



i fredags va de "neon-day". brooke övertygade mig att klä mig i leggings o spandex med henne...



o så fick vi bananer av jess som tagit med sig typ 16 st för att ha till crepes, som dom skulle göra till franskan :) sen hade vi pep-rally! kändes lite konstigt att inte va med cheerleaderna men tyckte ändå de skulle va skönt att för en gångs skull inte uppträda. tills en tjej från musikalen kommer fram o säger "hörde du att vi ska framföra honestly sincere på pep-rallyt?!" så fick jag dansa/låtsas svimma i mina turkosa spandex inför hela skolan. inte för att jag va ensam, men tror jag va ensam i spandex

efter skolan blev de att måla kulisser till kl 8. tur att jag hittade ombyte för en random kille bestämde sig för att måla på mig..de va kul iaf :) sen dissade jag o Jess "morp", dansen som skulle va efter skolan efter som vi inte kände typ nån som skulle gå, o så hade vi myskväll med köttbullar, film o en massa glass istället :D

vaknade o fick french toast av hennes värdpappa till frukost. va astrött efter veckan så vi kollade bara på film tills jag gick hem, där jag fortsatte kolla på lite film med nikki som skyndat säg att köpa den nya twilight filmen :)

nu ska jag väl städa o göra annat kul eftersom jag slapp måla idag. imorron däremot ska jag va i skolan till 10 på kvällen för att fixa med musikalen...nästa helg är de dax! rehearsals 3 timmar om dagen, varje dag

imorron fyller också nikki år, så klämmer in en stor grattiskram till henne här!! :D hinner nog fira henne lite på förmiddagen

fick förresten värsta coooola diplomet i veckan för att jag "ansträngt" mig i skolan :)



de lär ju inte hända den här terminen med all matte...

en annan kul grej är att jag fått brev från pulinis, men allra bästaste bästa vän! tack gumsi älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: Paulina din älskade vän

åh de var ingenting jämfört med vad du är värd älskling! love u <3

2012-02-12 @ 21:18:22
URL: http://destinyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: