bye bye birdie



CAST CAKE

blir ingen dans till talent show, eftersom ingen direkt försökte få de att funka, så då gjorde de inte de. ändå ganska skönt att slippa stressa om de. men sadie o jag ska sjunga iaf :)

i tisdags va de alla hjärtans dag. alla gick runt med blommor o nallebjörnar i skolan. jag blev kallad till the main office, o fick rosor o  en nalle från scott o nikki :D sen när jag kom hem va de fler blommor på bordet. världens bästa pojkvän hade ringt o beställt till mig. du gör mig så lycklig!



plus att jag fick ett kort från min körlärare - to: emma from: tilus "friends 4-ever" :)

i fredags va de den första showen! jag va faktiskt inte nervös alls...kanske för att jag inte gör nåt viktigt. ändå kom jag med i tidningen.. iaf, så gott som allt gick bra, o en massa folk ställde sig upp o applåderade när de va klart! så himla coolt, värsta high school musical

på lördagen kom sadie hit o övade på sången, sunday morniiing. de funkar väl, men vet inte om vi kommer komma med. sen fick jag min class ring också!!! de va typ den billigaste dom hade, men fick mitt namn, år, o cheerleading o musikmärke på den!



sen va de musikal igen. gick inte lika bra den här gången, iaf inte för mig. tur att jag inte va viktig :) på söndagen åkte vi till scotts affär på morgonen för att möblera om litegrann, vilket betydde typ flytta allt på en vägg till en annan. de tog runt 3 timmar. sen kom jag hem o åt en massa random mat som verkade god men inte passade ihop med varandra, o sen åkte jag till skolan för den sista showen! man fick inte ta bilder där inne, men tog kort på bilderna utanför så gott jag kunde :)



sammanlagt kom runt 1000 pers o kollade :O scott o nikki kom med sina föräldrar, plus Jess. jag fick ännu mer blommor o en massa kramar :) efter vi städat undan allt åkte vi till Heidi för att ha CAST PARTYYY. blev som vanligt en massa mat, o prat :) plus biljard o fussball. travis är btw inte så snäll som han ser ut: "don't talk to her, she's swedish" 



den här veckan blir de planering för my partyyy på lördag, som Jess hjälper mig med för att hon är bäst, auditions o tokyooo on mi birthday (scott ska äta ris o räkor eftersom han förlorade vår deal o jag fick A i alla ämnen) plus, hoppas jag på, en massa ledig tid eftersom jag nu har INGENTING att göra efter skolan! förutom alla läxor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: