ILOVECHICAGO!

se ovan. funderade seriöst på att flytta dit. jag brukar ju inte gilla storstäder men de va så himla fint o coooolt o så mycket att se :D

eftersom jag fick skippa att kolla bortamatchen på torsdagen drog jag, kat, maegan, sadie o danielle till olsen's efter skolan o åt världens godaste glass



på fredagen blev de till skolan kl 6.15 med cappuchino i handen. dom andra taggade genom att sjunga/dansa "ronald mcdonals loves his bic mac/fish fillet/chicken nuggets/milkshake..." fråga inte

stannade på två skolor o sjöng . de bästa va att se harmonics show (vår show choir)! sen blev de middag o chula vista water park med vatten bergodalbana o sen till chicago o hotellet!



me and paulaaa paraguay

lördagen började med willi's tower tour, där man kan se hela chicago. AWESOME. sen vart de museum of science and industry, som va typ som naturhistoriska fast såklart mycket större :) efter de va vi ganska trötta men fortsatte till magnificent mile med magnificent shopping! efter de blev de giordanio's för att äta världens tjockaste o ostigaste chicago style pizza buffet...jag åt köttbullemacka istället. kvällen avslutades med en asbra show, "million dollar quartet" som va som en musikal med elvis presley o cash med flera. tänkte på pappa :) helt sjukt braaaaaa



söndagen började med packning, fototagning by "the bean" o sen shopping på navy pier. efter de tog den överfulla bussen oss till BLUE MAN GROUP! the word awesome is not good enough. hela rummet dansade, o jag dansade med en blå man :D



sen hem o sovaaa. idag va de back to soccer, kändes braaaaa. även om jag är ganska så förkyld o pratar roligt. men foten höll iaf :) imorron ska jag spela match o på onsdag blir de SOUTH DAKOTAAA :D holy smokes jag ba kör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: