bänkad

trååååkig vecka

i tisdags vart de till doktorn. han sa inte så mycket men skickade mig till en physical therapist o gav mig pain kills o en vecka ledigt. jag spelade matchen mot memorial på kvällen ändå (behöver inte prata om hur matchen gick), o sen blev de att halta o isbada osv osv.

the physical therapist sa sen åt mig att ta två veckor ledigt, prova igen, o om de gör lika ont fortfarande måste jag nog sluta..men då får jag iaf tid över till att göra annat. för nu har jag inte så mycket tid kvar. de där som vi skulle göra "nån helg" har vi liksom inte tid för nu

så de blev mycket kolla på, va uttråkad o få panik för att jag inte orkar sitta ner längre på träningarna i veckan. jag är iaf inte den enda som är skadad så behöver inte va ensam på bänken :)

torsdagens match förlorade dom 1-0, o på lördagen åkte vi 7 på morgonen för att spela turnering i wausau, där dom förlorade en macth o en oavgjord. asvarmt ute, så alla fick fotbollsbränna utom jag :) brände bah tha face

sen blev de mys med film tillsammans med Jess på kvällen. somnade tidigt o vaknade tidigt. scott tog oss till donken för frukost o sen pluggade Jess historia medan jag hjälte till o städade galet rent. sen gick vi till the dollar tree för att inhandla schampoo, soyamjölk o annat kul, o sen åkte vi till skolan för att kolla på teatern charlie and the chocolate factoryyy :) asabra!  ompalompierna va söta i sina gröna peruker o orange hud

ganska trög vecka utan bilder men nästa vecka blir de andra bullar - CHICAGO HERE WE COME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: