mera cheerleading o mera ost

inte hänt mycket kul den här veckan men..

måndag: skulle gå ut o äta thaimat med international club, men fick sms av jess (min granne från tyskland) 5 minuter innan hon skulle hämta mig, att de va inställt för att restaurangen va stängd..? dom skulle ju ringa o boka bord innan! så jag gjorde iordning rester att värma, o lämnade mobilen i mitt rum. så såg inte att jag fick sms igen. så fattade ingenting när jess kom iaf. dom hade ändrat så vi skulle äta mexikanskt istället.

typ ingen kom dit o maten smakade ingenting. kostade ändå bara 8 dollar så gjorde väl inget. jess o jag pratade mest med en av lärarna, som har haft 10 utbytesstudenter från olika länder :O

tisdag: cheer banquet! åt en pizza med sjukt mycket ost, fick diplom för cheerleading säsongen o några fina ord från tränarN, o kollade på när andra fick priser för olika saker :) nikki o scott fick godis, biobiljetter o örhägen with tha cardinal, för att dom hjälpt till så mycket som "cheermom" and "cheerdad".

onsdag: back to practice! okej gjorde typ ingenting eftersom jag inte kan springa. men kunde iaf va med när vi övade wrestling cheers, då man sitter ner o slår händerna i mattan medan man säger ramsorna

torsdag: SNÖÖÖÖÖ! som va borta efter några timmar..ändå en bra sak att vakna till :) skola, träning

fredag: gick till the trainer efter skolan o gjorde övningar med foten, har fortfarande scar tissue men gör inte lika ont. sen kollade jag/va med lite på träningen, o sen åkte vi o åt på deras favorit bar. lånade en skandinavisk kokbok från skolan också, så kanske kommer gå bättre att baka nu! den är från 1974..

lördag: skype med älskling o sen till stallet, med stukat fot. fick gå upp på hesten från fel sida med hjälp av en pall, men de gick ganska bra. kunde inte göra mycet mer än att skritta, men vi red ut efter ett tag så de va mysigt ändå :) även om min häst ville trava HELA TIDEN

sen åkte jag hem, duscha, åt o åkte till sadie o daniells wii-party. hela laget va inbjudna, men de kom bara tre andra. vi hade iaf kul med wii, biljard o världens godaste hembakta tortillas. sen skrattade vi åt gamla bilder från när danielle va liten o hennes pappa va bodybuilder...

söndag: skype, sen äta brunch som nikki gjort - french toast with sausages :) sen åkte vi o bytte några skor som nikki skämt bort mig med bara för att de va rea, som va för små. fick mysiga tofflor som tidig julklapp istället :) sen åkte vi o kollade på julgranar o tog bilder som vi mmsade till scott för att lura honom att vi köpt en :) haha han va sur när han kom hem. men vi köpte ingen, bara ljus till den vi säkert kommer köpa sen...

sen hämtade vi jess, en annan jess från cheerleading, som inte har en dvdspelare, så vi skulle öva cheers tillsammans hos mig så hon lär sig dom från dvdn. så vi gjorde de, plus pratade en massa o åt glass - coconut/pineapple (nikki köper allt hon hittar med cocos i till mig :) ) reeses, o red velvet pie. mumsssss

sen åkte jess o jobbade på culver's o jag började svara mail medan nikki lagade fiiiisk. nu ser jag bara framemot thanksgiving o black friday om en o en halv vecka!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: