paket paket paket!

veckans bästa: bon iver, musikalplacering (ingen roll men ska sjunga flera låtar i showen, lite lättad faktiskt  :D) o PAKET
veckans sämsta: drama, drama, DRAMA/cheerleading

i måndags va de äntligen dags för bon iver!!!!!!!! brooke, hennes faster o fasterns kompis kom o hämtade mig, vi gjorde ett snabbt stopp på heckel's eftersom dom inte ätit än, o sen bar de av till eau claire! så coolt att se honom i hans hemstad, i gymmet på hans gamla skola :D



de va nog den bästa konserten jag nånsin varit på. älskaaaar musiken. kändes som att han aldrig skulle kunna sjunga nånting fel, o låtarna är så..annorlunda :) skitcoolt arrangemang också. o dom som spelade instrument va så, jävla, bra. en kille spelade keyboard, trummor o sjöng stämmor SAMTIDIGT. en annan va sjukt cool i sitt afro o spelade trumpet, klingade på såna där metallgrejer o sjöng :)

hon som spelade som förband va också helvetans bra! hon va från london o va allmänt bubbly :) haha före en låt sa hon att hon va tvungen att dricka alkohol innan hon sjöng den, vilket hon gjorde, mitt på scenen. sen talade hon om för alla att hon råkat rapa :) hon hette iaf lianne la havas o borde kollas upp på youtube, såå bra röst, låtar o allting annat

på tisdagen va de den första hockeymatchen! cheerleaderna brukar typ slå på glaset medan dom säger the cheers. men nu fick vi inte de längre. vi får bara "tap the glass". lol. så vi satt i publiken istället o bara sa de vi skulle säga o klappade/stampade. de va nästan bättre tyckte jag, mindre pinsamt. hockey va iaf mycket roligare än football, eftersom man faktiskt kunde se utan asstora spelare mitt framför en, o faktiskt fattade va som hände i matchen. dessutom så vann vi :D

på onsdagen va de träning..den här veckan har varit ännu värre än förra när de gäller cheerleading. för de första va coachen på väldigt dåligt humör så att hela träningen blev dålig. sen fick vi göra en massa udda saker så att alla va genomsvettiga, utom jag som inte kunde göra allt eftersom min fot ALDRIG GER SIG. o sen slutade 4 tjejer efter att ha pratat med coachen om en grej, men hon va inte till nån hjälp. alla utom en grät

dagen efter gick jag till kat efter skolan o pratade om allt. hon va en av dom som slutat. tycker de är aningens synd eftersom hon varit i laget sen sitt första år på high school o va en av kaptenerna i år. fick iaf god mat där innan jag åkte till träningen ensam. allt va bättre den träningen även om dom som slutat inte va där, utan att nån visste varför, för coachen va på bra humör igen o de va nästan som vanligt. tills två andra kom inspringande i omklädningsrummet o grinade utan att säga varför när vi va på väg hem. vet inte om jag orkar mer nu

på fredagen va de girl's hockey game. vann den med, fast tror en av våra spelare bröt armen :( mer drama inom cheerleadingen va de också, får se va som händer. sen åkte vi hem o åt god mat o pratade drama :) scott pratade dock inte alls eftersom han va sur, vilket betydde att nikki o jag inte kunde kolla på film för han hade gjort nåt med dvdn..

på fredagen fick jag äntligen mitt paket också!!!! :D


hittade en massa julklappar som jag va duktig o inte öppnade, choklad till scott, fotbollsgrejer o de bästa av allt: älsklings tröja. min favorittröja, som är JÄTTESTOR o JÄTTEMYSIG o luktar JÄTTEGOTT. luktar som dig :) började grina. sen hittade jag den här inuti



gud va alla skämmer bort mig!!!! vet inte va jag ska göra åt de. tror jag bara ska ta o va ASGLAD :D jag älskar dig <3

på lördagen va de laney's birthday party :D först åkte nikki o jag o handlade mat, inklusive grejer till lussebullar o vörtbröd (förutom saffran efttersom de kostar 500 dollar/ounce i USA :O :O :O ) o present till laney från mig. sen åkte vi till augusta hem till dom. såg lite amish people där med häst i vagn o hus utan el. sen åkte vi för att åka häst o vagn själva med varm choklad/mjölk i handen! laney älskar horseys :)



sen blev de paketöppning o en massa mat. tårtan missade vi för att nikki hade jättemycket allergi så vi åkte hem :( avslutade kvällen med the grinch



(laney loves dora)

idag åkte vi o tog julkort med hundarna :) förutom solen i ögonen o hundar med attitydproblem gick de bra. sen skulle jag åka o jobba men när vi kom dit va de stängt pga av sjukdom i personalen..åkte hem igen o myste med pretzel o julkalendern hihiiii. sen blev de skype, promenad o lite annat smått o gott. asgod fisk blev de till middag också ifall nån undra, men OSTbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: