Hittat hem

Jag älskar att vara här. Surfers Paradise är ett väldigt bra namn, men det skulle funka utan Surfers också:) Jag är så glad att vi inte stannade i Sydney. Nu har vi hitttat nytt och bättre boende också, på Sunset Boulevard (bara namnet). Vi har eget rum med EGEN TOALETT!!! och delar kök/vardagsrum med en tjej från Slovakien, en kille från Spanien och en massa japaner. Han som hyr ut stället, väldigt snäll lärare som erbjuder gratis träningspass, bor i en annan byggnad på tomten med sin dotter och några till utlänningar, plus hans HUND. Yes. Äntligen har vi packat upp väskorna och det känns bra.

Det enda som är jobbigt är väl att inte ha jobb. Å andra sidan kommer väl det vara det enda som är jobbigt när vi väl får det. Jag har sökt pinsamt många och nu har folk börjat ringa. Både jag och Max ska prova på säljobb, vi får se hur det går. Annars blir det väl mest sol, dyr glass och rabattletande på mataffären.

 
Dagens BULA:
B - jobbintervju idag!
U - solen skiner, som vanligt :)
L - "It's a beautiful life" - James Morrison
A - Ibland är en kram allt som behövs för att lösa ett problem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: