Money spent

Snålat har vi gjort, men lite ska man väl få roa sig här i paradiset också. Så nu har jag köpt nya skor, två par tillochmed! Men det borde jag väl egentligen gjort för länge sen (se bilden). Självklart var de billiga, 20 dollar styck :) Sen har vi till slut spenderat lite på krogen också! Vi började på Waxy's med min jobbarkompis Sandra och hennes polare, och sen gick vi vidare till Melba's för att hänga med en jobbarkompis från andra jobbet, Clinton. Han bjöd på mojito och tvingade Max att spela biljard resten av kvällen, full och glad.

Förutom det har jag varit på intervjuer och trials och jobbat hit och dit, och utmanat Maxs som huset bästa kock. Men idag struntade jag i jobb och nu äter vi ost-och skinkpaj och kollar "Upp". Myslördag :)


Jobblunch :)

Dagens BULA:
B - bra skor till billigt pris, det händer inte varje dag med mina fötter
U - Max. Max skjutsar, Max tvättar, Max lagar mat, Max hämtar, Max fixar. Max.
L - "In my dreams"  - James Morrison
A - hackade sugrör = asbra tandpetare


Kommentarer
Postat av: Mats

Bra Emma! Slit ut ett par skor i taget! ;-)

Svar: Pappas flicka ;)
Emma

2014-11-08 @ 15:39:00
Postat av: Eva

Fina skor! Betydligt bättre än trasorna du haft på föttera;-)
Kul att ni har råd att förgylla tillvaron med roligheter, och inte bara har till mat& hyra.
Kram till er båda

2014-11-09 @ 12:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: