the sunshine state!

nu är de så att min kamera bestämde sig för att radera alla mina miljoner bilder av disneyworld, utom två. scott tog sån tur va en miljon han med så de kommer kanske upp fler på bloggen sen :)

efter en vecka av en massa pluggande (lov) o lite vila drog vi till floridaaaaa! vädret blev sämre när vi kom o bättre när vi åkte, men dåligt väder i florida är ju ändå bra. började med en heldag på dineyworld epcot som va runt 10 min från hotellet. de bästa va nog shoppingen. dom hade små delar av parken som var som olika länder - mexico, kina, japan, norge, italien, tyskland, frankrike, marocko, storbritannien, kanada o usa, o de va som att åka till de landet med mat, design, kläder o shoppiing! i tyskland va de mycket öl..



utsikt från rummet



kanada

sen hade dom rides, ännu mera shopping med disneygrejer, o disneyfigurer som sprang runt. blev dock dissad av nalle puh o tiger som gick innan jag ens fick upp kameran..som ändå raderade alla bilder så de spelade väl ingen roll

dagen efter golfade scott med andy, deras kompis som bor där nere o som va med oss på disney, medan jag o nikki shoppade på the boardwalk utanför hotellet. mest disneygrejer o godis :D jag hittade en massa presenter, men köpte som vanligt inget till mig själv. men de gör ju inget eftersom nikki o scott smygköper grejer till mig hela tiden! kom hem från disney o hittade en dineyfotoram från nikki o en pumba från scott!
varför? för att scott tycker om att se mig le o de är min favoritfigur :) o för att jag är bortskämd




(hade lite för mycket tid för mig själv)

sen köpte nikki en musse berlock med usas flagga på till mig. också i smyg :) efter vi shoppat klart blev de poolen, eller poolerna, hela eftermiddagen. hade ingen sunscreen eftersom vi bara hade handbagage. nikki somnade med solglasögona på o såg ut som en tvättbjörn, o jag va galet röd ÖVERALLT o scott kallade mig för lobster...learned the hard way. gör fortfarande ont o ser fortfarande ut som jag borde bli såld på kfc



sen va de ganska chill resten av tiden eftersom scott hade möten o grejer. vi kollade polaris nya snöskotrar o kläder, träffade snubben med rekord i längsta hopp med snöskoter, som scott tvingade mig att ta kort med med mitt illröda face, o åt en massa grattis mat o asgoda efterrätter. sen blev de hem fast vi inte ville

hemma från skolan idag, skööönt. imorron blir de att catch up o sen packa om, för på lördag blir de WESTERN TOUR!!!!


Kommentarer
Postat av: Manar

Bloglovin byte? (:

2012-03-17 @ 20:20:49
URL: http://loovejustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: