modelådor

ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. so much drama. de är så himla mycket "he cheated on me with my bestfriend" o "she back stabbed me". oftast är de inte så seriöst som de låter, "he cheated on me" är ju mer "han kysste en annan tjej på kinden". fast inte alltid. jag kommer iaf ha en hel del bra citat när jag kommer hem:
"I don't make friends with ugly people. I'm not shallow, I just don't like ugly people."
"I hate when people look like shit when they go to school. It's not that hard to make some effort. I mean, I have to look at you all day."
"Ahh if I didn't have a boyfriend I would be all over him. He just looks so innocent, and I wanna change that!"

plus att de är en massa I love you o I hate you mellan samma personer från dag till dag, o en massa rykten om att folks pojkvänner har gjort de med andra killar. "does she know about it?" "no, I'm just gonna spread it around until it gets to her" ... ... ... okej.

veckan har iaf vart rätt så bra. skola, matteläxor, musikal o övning till talent show pretty much, kommer nog va så ett tag nu. i fredags åkte jag o åt lunch på china buffet med jess o sara. sara tyckte de va kul att hon va med en svensk o en tysk på en kinesisk restaurag :) proppade i oss mat snabbt innan vi fick skynda oss tillbaka till skolan o matteprovet. sen hade jag sånglektion inför solo ensemble men min körlärare silly tilly (mr tilus) istället för studyhall

sen blev de walmart med nikki o sen kom sadie för att fixa musiken till dansen med scott. sen sova till 6 nånting på morgonen, då jag fick lov att vakna fast jag verkligen inte kände för de. sen bar de av till twin cities

hem till kerry för att sova klart medan scott åkte o jobbade. hon bor i världens coolaste lägenhet, i ett hus där man måste va en artist för att bo. så har dom en massa studios där man kan dansa, måla eller SKAPA :)



trapphuset



kerrys killes stereo grej som han byggt själv. såg inte mycket av honom eftersom han sov hela dagen efter sin konsert

sen åkte kerry o jag o shoppade lite udda prylar på axman, världens konstigaste affär som bl.a säljer en jätte jesus-nickedocka, o sen blev de brunch (största pannkakan någonsin med äpple i valnötter i). efter de åkte vi för att fixa lite sista minuten-grejer i hennes studio. jag hittade tyg till min balklänning hon ska göra också!



man kan se hennes ascoola rosett skärp till vänster ifall nån undra liksom liksom!

sen blev de tillbaka till lägenheten för att göra oss i ordning, o sen åkte vi till the FASHION SHOW! de va väldigt annorlunda men ännu mer coolt. modellerna fick stå i stora lådor, som va dekorerade i olika teman, o så fick man kolla på dom genom hål i väggarna! jag o scott sprang runt o tog en massa bilder :)



kerrys modell:



kerry va lite stolt att hennes låda va den enda som hade rökmaskin :)

assssscoolt att se iaf,speciellt när jag fick gå backstage o se lite när dom gjordes iordning o prata med modellen! ännu en bra helg i usa :) kom på att de egentligen inte är så många helger kvar, om man tänker på alla som redan är fullbokade...ibland känns de som att de är jättelänge tills jag ska hem, ibland som de inte är tillräckligt länge. scott sa igår att dom kommer sakna mig iaf "ingen som sjunger i dushen o går upp på toa mitt i natten" hahahh!


Kommentarer
Postat av: Paulina din älskade vän

jag saknar dig med gumman.. love u <3

2012-02-09 @ 09:12:25
URL: http://destinyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: