yayy

the bonfire blev kanske inte riktigt som vi tänkt, eftersom en massa folk sa att dom inte kunde komma pga en massa olika saker typ dagen innan... så de enda som kom va danielle, brooke, kelsey o caroline. men vi hade faktiskt skitakul ändå :D vi åt onyttig mat, pratade o skrattade som tjejer, kollade lite på film o dansade. sen satt vi ute på altanen med filtar o åt mer kakor...kelsey älskade mina syltrutor o tog med sig en hel bunt hem, kanske 10 st, som sen blev uppätna av hennes mamma samma kväll. sen visade dom mig en videoblogg:
http://www.youtube.com/watch?v=8wRXa971Xw0

HAHAHAHAAH!

sen bestämde vi att vi skulle träffas o låna kläder av varandra till homecoming week, eftersom ingen direkt visste va de skulle ha på sig.

vi träffades dagen efter eftersom jag ska bort hela nästa helg. dom kom vid 4 efter att jag tagit en promenad till dollar tree, en affär där ALLTING kostar en dollar. fyndade galet! 

sen kom danielle o suzy med två stora väskor med kläder, men den enda som hittade nåt att låna var jag, hehe. en klänning från danielle till "red carpet thursday". annars pratade vi mest om va man kunde ha på sig till olika teman. sen kom sadie med mera kläder. hon blev nedbrottad av mya, som sen drog sin mage på min matta (som hon alltid gör medan hon låter som en gris), ända in under sängen där de va så mörkt att hon inte hittade ut o började gnälla. sen fastnade hon också. knäpp hund.. :)

sen va sadie TVUNGEN att åka o äta chicken nuggets efter att hon pratat om donken sen hon kom, så dom drog.

igår fick vi reda på resultaten på psych proven. haha mr cable frågade om han fick använda mig som exempel på att folk från andra länder har bättre studieteknik, för jag hade högst poäng i hela klassen, förutom dom som inte gjort de än, fast jag inte är härifrån. haha kjirsten, som är i min idrottklass också, mobbade mig för att jag hade sagt "I don't care, I just need a c", när hon frågade om jag va redo för provet. men ärligt så pluggade jag ingenting till provet förutom lektionen han gav oss att plugga. haha mr cable är asskön, fick ett klistermärke av honom idag med en svensk flagga :) o förra veckan kom han med ett litet prydnadstroll med en norsk flagga på o frågade om de var "a bad troll". jag svarade ja o då frågade han om han skulle gömma de i sin låda så jag inte skulle känna mig obekväm...

idag blev jag intervjuad av cassie från cheerleading till en av hennes klasser där hon ska intervjua utbytesstudenter. vanliga frågor, typ "va tycker du om usa?" efter skolan gick jag till musikrummet o körde o sen hängde jag med cheerleaders innan de va träning.

nikki är på babyshower så efter träningen fixade scott mat - fisk med vitlöksbröd.. :) "I've never eaten this healthy". good for you scott!

juste sen kom min gitarr idag, för 30 dollar!! yayyy



DEN ÄR BLÅ
sjukt ostämd dock, skall fixas när jag har tid o ork. får panik för jag vill spela nu! men just nu låter de nästan inte ens som en gitarr...o så fick jag nya snöskoter-termobyxor o underställ för vintern. mitt rum är överfullt just nu

snart åker scott till vegas med jobbet, så nikki o jag passar på att äta på tokyo på torsdag efter träningen, eftersom han inte gillar sån mat. sen ska jag äta sushi med galen nån dag för att hon älskar de, men nikki hatar de:)  passar på. o imorron ska jag göra guacemole till vår tacos för dom har inte smakat de... nog om mat

på fredag ska nikki, om jag inte får åka på borta matchen med varsity istället, komma på en ursäkt för att låta mig slippa skolan o åka till the street fair eller va de hette :D yayy! sen har scott motercykelrace i helgen så vi ska åka dit o kolla, vet inte vart de är..hehe. o sen nästa vecka är de homecoming week! o så är de tryouts för en teater med drama club..sen ska jag nog gå med i french club, som är samma dag som international club. sen vill kanske try out for the danceteam också men de har jag nog inte tid för. jag är överallt

juste! idag fick jag EN KRAM :') saknar mina homies. o mamma <3


Kommentarer
Postat av: Mats

Hej Ems!

Hrm....saknar mamma........jag vill också vara lite saknad ;)

Snygg gitarr du har köpt. Här har du en länk som hjälper dig att stämma den:

http://www.bildamusik.nu/web/Stamtoner.aspx

2011-09-21 @ 10:05:25
Postat av: Mats

?

2011-09-21 @ 10:11:21
Postat av: emmamamama

hej far, klart jag saknar dig också ;)

scott lekte med min gitarr o hittade en sida så han stämde den samma kväll :) men tack iaf!

2011-09-24 @ 16:31:15
Postat av: Astrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-03-18 @ 20:27:06
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: emmaa

tack så mycket!! har du blogg?

2012-04-01 @ 17:05:13
URL: http://bananathings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: