BORTSKÄMD

har väl inte hänt så mycket den här veckan egentligen. skitnöjd med bytet till psykologin iaf! häromdan kollade vi på "the truth about disney movies" :) värd att se på på youtube

på träningen i mådags vart jag uppkastat i luften i "basketballtoss"! haha glömde att böja benen en gång så landade typ på fötterna. annars fick jag bara ont i rumpan efter de, medan jag ramlade in i andra som de blev värre för. hatar att ramla på folk. men jag har fått prova att vara bas nu också, alltså den som lyfter :) de va kuul, fast roligare att flyga även om man ramlar/kliver på folk

igår tog vi gruppbild på alla seniors på footballläktaren. kände mig som en riktig looner när alla satt med sina vänner. jag satt iaf bredvid en jag har i min klass, men jag vet inte va hon heter...
sen var de jv game. vi fick ha warm-ups på oss, sååå skönt för nu börjar de bli kallt. kom hem genomfrusen o blå om fingrarna ändå.

sen när jag kom hem hände nåt FANTASTISKT. fick sms från scott - I have something for you :)
sen kommer han hem med dyra apple hörlurar till sig själv, o APPLES SENASTE IPAD till mig!!!! i. chock. säger jag bara. va säger man liksom, tack..? sen fixade han en film till den som jag kan kolla på under studyhalls :D lycklig o bortskämd!



idag va en skön dag
period 1: gym, lekte nån lek som va nästan som fotbolls brännboll. annars hare vart softball hela veckan, nästa vecka är de tennis :)
period 2: us history, rättade "proven" från i onsdags, där vi fick ha öppna anteckningsböcker där vi sklrivit ner hela provet...o sen kollade vi film
period 3: studyhall, kollade film på ipaaaad :) fast de va fredag, o då fick man tydligen kolla på tv iaf...
period 4: choir. alltid chill. just nu sjunger vi låtar från olika länder, som al shlo sha :)
lunch
period 5: english. fredag - kollade freaks and geeks :)
perid 6: psych. prov! de gick bra, fast jag knappt pluggat :) vi ska alltid få lektionen innan provet till att plugga, så..chill
period 7: fishing and wildlife. vi delade upp oss i lag o svarade på frågor om djur som läraren gav oss. ingen tog de seriöst.

sen åkte nikki o jag till sport rider, asså scotts jobb, o så fick jag till slut välja min jacka. den kostar typ 2000 spänn. snöskoter jacka asså. så jag fick den också, dagen efter iPaden, plus vantar, plus en tjocktröja för att nikki tycker synd om mig när jag fryser. dom har satt på värmen o givit mig en värmefläkt för att mitt värmesystem inte verkar fungera...sen åkte vi o köpte skal till min iPad (yeyyy) o mjukisbyxor från aero postal som va på rea :) DE betalade jag iaf själv :) sen åkte vi hem, åt mat o sen bakade jag paj :) den blev såklart inte som hemma, men nikki tyckte om den iaf :D scott gillar inte bär direkt, men han åt ändå ganska mycket. sen sa vi inte att de va cocos i förrän han va klar, hiihiih

haha fick några roliga frågor av sarah i min fishing and wildlife klass idag.
"do you have ice-cream in sweden?"
yes...
"do you have cookies?"
"do you have chicken?"
yes...
"oh good I love chicken!"

måste bara säga igen att jag är sjukt nöjd med min placement. nikki o scott skjutsar mig till o kollar på ALLA träningar o matcher, köper all mat jag vill ha, köper kläder åt mig hela tiden, fixar allt jag behöver som värmefläkten, säljer mina foundraising pizzor o kakor för kör o cheerleading till alla dom känner, hjälper mig med ALLTING, tar mig på resor o allmänt skämmer bort mig. vet inte hur jag ska säga tack. sen är dom ganska intresserade av mig o sverige också :)

OCH, så har dom fixat en bonfire till imorron. har bjudit in några från cheerleadingen o den svenska tjejen från skolan caroline, o sen kommer nog några av nikki o scotts vänner också. vi ska grilla o chilla :D sen ska kat o kanske kayty sova här :D sleeeeepoveeer. som blev arrangerad av kats mamma dårå eftersom kat inte kunde komma om hon inte fick sova över. så kat visste inte ens om att hon skulle komma förrän jag sa de xD men ändå

sen har scott fixat så att jag får rida o hjälpa till i hans mammas häst stall, för mitt projekt för fishing and wildlife som alla i kassen måste göra under terminen. 25 timmar av nånting som har med djur, maskiner, fisk, wildlife, mat, försäljning eller typ vadsomhelst att göra. så jag ska rida o antagligen mocka, plus att jag kanske får hjälpa till på nån tävling eller rodeo som min lärare kan fixa, o animal shelter!!

så en till sak att göra på fritiden. jag kommer inte bli uttråkad här iaf! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: