jag ba kööör

måndag: inget hände, som vanligt på dagen, med de va iaf asfint väder :) skulle cykla till träningen, men vi tog en konstig väg, typ ATV route, som va mest sand. mina nya cheerleading skor, som jag bara hade på mig utanför träningen (vilket man inte får, för dom ska se fina o vita ut) för att "gå in" dom, blev lite skitiga. nikki fick komma o hämta oss med trucken för att vi inte skulle bli sena. de va sååå varmt o jag va redan trött. nikki o scott skulle låsa cyklarna medan jag sprang in till träningen. men de va ingen där. gick runt o letade i alla gyms men dom va ingentstans. så jag gick ut för att åka hem med nikki o scott, men så va dom inte där...tänkte att dom inte ville kolla, som dom annars brukar fast jag sagt att dom inte behöver, o hade åkte hem. så va gjorde jag? jag gick runt o utforskade skolan, all by myself. hahaha kände mig som en idiot men jag fick iaf gå en promenad o se mer av skolan :) o gå in skorna. sen mötte jag scott. han hade bara åkt hem för att fixa punka på cykeln, så hade nån ringt o sagt att de inte av nån träning. så han hade skyndat sig tillbaka. men jag va ju okej, gick ju på rundvandring. sen åkte vi hem, jag va på sjukt träningshumör o gick ut o gick/kollade in lite affärer snabbt i 1 timme 45 min, innan jag åt en massa mat, kollade film, o sov. typ.



nya cheerleadingskornaaaa

igår gjorde vi ett nytt försök att cykla. vi cyklade aaasssnabbt, tog typ 20 min, va trött redan innan så kom fram halvdöd. speciellt efter världens längsta o brantaste backe...sen tränade vi i 2 timmar, mest cheers o sen dansen som jag inte kan alls, o inte ens har en plats i (alla gör lite olika steg), så kollade på o försökte hänga med lite. sen skällde dom ut alla för att dom inte  va fokuserade, tydligen bara för att deras riktiga tränare är bortrest. men jag va tydligen jätteduktig o "have worked my but off", så jag fick beröm istället, inför alla. känns som att alla i laget kommer va irriterade på mig nu för de...
sen cyklade vi iaf hem, de blev sammanlagt ca 11 km, så de va ju inte så farligt. bara backarna... sen åt vi ännu mer mat o sen duscha o sova.

idag känner jag faktiskt för att cykla igen, jag ba kör! men då blir de själv. sen kanske vi går ut o äter idag, om nikki får som hon vill, eftersom dom har 9årig bröllopsdag idag :') grattis på dom!
på fredag ska vi shoppa med lydia, kläder o skolgrejer, o sen ska jag va cheerleader på min första american football match!!!!! jag. ba. kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: