3 veckor

nu har jag vart här i 3 hela veckor...känns som så mycket längre. känns iaf som att jag känt familjen mycket längre. så himla glad att jag kom just hit! har hört andra som bytt familj för att familjen inte har nåt intresse för dom, utan bara sitter framför tvn ist för att ta med dom på grejer o jämföra länderna. men nikki o scott kollar på alla mina träningar, som är nästan varje veckodag, o på helgerna har vi alltid nåt att göra. sen köper dom bananer till mig så snart dom tar slut :') om jag behöver nåt fixar dom de

sen är de så himla billigt här! när vi shoppade med kat hittade vi tröjor för 3 dollar, vilket är typ 20 spänn. hittade en klänning till bröllopet nästa helg, senior pictures o homecoming, som va på rea som va på rea igen så kostade typ 100 kr. kom hem med kassar över hela armarna (a) men några av dom va skolgrejer. pennor, skrivhäften o mappar o sen handdesinfektion...skolorna är inte så trevliga enligt nikki, så hon tyckte jag skulle ha de i skåpet. nu vet jag vart alla klassrum ligger iaf, för scott o jag åkte tidigt till träningen i måndags för att med karta o schema i handen gå igenom alla mina lektioner o dubbelkolla koden till skåpet :)

jag tror att jag förberedde mig på att åka så mycket o så långt innan att de kändes som att jag redan åkt innan jag gjorde de. så när jag sagt hejdå till alla kändes de på en gång som att vi inte sett varandra på hur länge som helst. o nu har de gått några veckor, o allt o alla hemfrån känns så himla långt borta. undrar hur de känns efter 10 månader...

men just nu vill jag inte alls åka hem. hemma är ju allt som de alltid varit, de händer ju INGET nytt, o jag har två år kvar av de livet när jag kommer tillbaka. de här är mitt år. de här är nåt man bara får chansen att göra en gång, o jag skulle aldrig missa den chansen. jag ska göra allt, o jag ska ha så jävla kul! om jag vill kan jag göra va jag vill. TAGGA
 
imorron börjar skolan!!!!!!!!!!!!!!!! TAGGA TAGGA TAGGA. aldrig sett fram emot att börja skolan på de här viset. imorron börjar mitt år på riktigt. skönt att jag känner några från cheerleadingen iaf, så jag slipper sitta vid matbordet själv. o om lektionerna är tråkiga tänkte jag testa en grej som en kille från explorius gjorde när han blir uttråkad; ställa frågor till folk i klassen på svenska! haah sen kan jag lära dom att säga saker som egentligen betyder nåt annat :D nejdå, jag är snäll

efter skolan är de match. vill inte cheera för freshmen :( men de gick bra på träningen igår, fick bli upplyft högt o sen falla ner o bli fångad, hihi så kul! alla kollade o sen applåderade dom . hoppas hoppas hoppas jag får komma med i varsity!!!!! då slipper jag 14åringarna  o får åka på bortamatcher med dom andra på fredagarna.

har de bra här, o nu när skolan börjar slipper jag sitta hemma på dagarna o så händer de säkert mer :) men jag saknar alla där hemma. jag vill ju INTE åka hem, men jag vill vara med er...

jag saknat trixie :(


min pyssling...



mina heta tjejer...


min frida...


dom häraaa!!


ravioli, sojamjölk o bob dylan...


världens bästa syster...


o världens bästa mormor


o alla er andraa <3


o den här...

http://www.youtube.com/watch?v=UFegFt7wpTE

får mig att tänka på dig


hur bra jag än har de här kommer jag aldrig glömma er, eller en hel del andra som bestämde sig för att inte va med när bilderna togs :)

om jag inte var den jag är skulle jag vara avundsjuk på mig själv. älskar er, pusss :D




Kommentarer
Postat av: Frida c

Åh emma du har de bra du! Saknar dig! <3

2011-09-06 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: